Wednesday, 28 October 2009

You're like a ROCKET in my mind

CHAPTER 5: AKU Q KECHIK BAM2 DAN CITY PARK IKAN GEMUK GILES

seremban 2! kami tiba!! gerai..nampak gerai..bangunan..nampak perumahan...pening aku pening!!! ooohhhh...itu dia,tasek. Lamaku tak jumpa sama kau! Apa khabar kehijauan yang diimpikan? Apa khabar ikan2 di tasek? Apa khabar wahai awan biruuu~~? Ku merinduimu. Trimas and thanks a million kat Q. AKU SAYANG KAU BTW. Macam mane aku tak terpikir nak bercanda kat tasek indah ni. Apa yang aku pikir sebentar tadi, hilang! Bagus. Lagipun aku tak suka sangat fikir. It's a big deal anyway, but because of this CITY PARK... whoaa~~ KELESSSS SKALI!

Kami parking this city's vtech vehicle dulu ye ikan. Nanti aku bagi makan. Environmentalist nak feed kamu semua after this. Tunggu ku yahhh! Jalan2 cari makan ikan. A bit discussion here and there. Emotion: Angry mad pissed off clueless undetermined felt helpless happy are killing me. Finally, i've got what I wanted. The answer and statement from her. Like, thanks again. Kau buat aku tersenyum Q. Kechik...kau teman yang sangat baik, small yet matured. Rindu kau. Rindu volleyball jugaakkk! Bam2 kau penyeri suasana sementara kami di city park. Apa lagi yang aku rasa tak cukup. Semua dah tersedia. Kami pusing2 satu tasek tuh. Semakin lama kat sini, semakin ramai orang. Banyak sangat. Ikan2! Banyak giles ikan. What type? U name it! This one was the best moment in my life. After all the sadness gone... ada saja rasa gumbire. Yeah! Im happy,satisfied? Woi gila... aku happy la. Bagi ikan makan bersama Q kechik bam2, indah sekali. Aku suka keadaan ni. Tenang. Arghh! Mamat2 seremban 2 terajang ketepi. Aku tak suka diganggu kebahagiaan sementara ini. Aku tahu sebentar lagi pasti hilang. Lenyap. Musnah. Apa lagi ayat nak diterjemahkan. Feeder pallet dah habis. Huu~~ tapi aku still ada lagi. Q bam2 and kechik dah habis, takda pallet. Jangan dekat! Aku kedekut. Hehe~ kidding. Jom target tandas sekarang. Tangan aku dah kotor sangat2,mereka juga iya! Gila laa... singki ada ketinggian. Ya benar ..kami semua ada ketinggian. Bermula aku Q bam2 kechik. Haha... berebut nak basuh tangan. Isk, tapi yang slack nyer... air perlahan sangat. Arrghh... takpa2. Sabar jep. A moment to remember: basuh tangan mereka.! Small nyer tangan. Haha... tangan bersaiz kecil bam2 Q..ohh kechik tak termasuk. Sorry. Kami berjalan semula. Senaman mulut. Bersama2 kechik, kami tak sah bergosip tanpa kartika berbuah2 la gosip. Haha... adus...aku tak ingat la conversation nak suruh aku main gitar tu. Sorry. But still aku ingat lagi bam2 cakap aku tak bawa gitar, like Q and kechik terus bersatu suara cakap, bawak la. Haha... really hillarious. Tapi dorang tak perasan. Aku je yang dengar. Haha..

it's time to jreng kreng c-40. Sebenarnya aku dah mengidam nak main kat tempat yang macam stage tu, mengadap tasik dan matahari. I like sunset. Tapi belum lagi kot. Lagu seperti biasa. Haha like sekarang aku tengah practice chord lagu aerosmith-fly away from here. Nanti la after this yuna rocket kat s2 city park. Aku hutang kau Q. nanti aku bayar ya. Grrr...mamat ni lagi! Aku tak suka dikacau terutama kawan2 aku. Lets f***ed out from here. Tak tahu malu betul. Like I dont care who they are. Anak datuk anak siapa2 la. Dorang sama saja. They are boys and mens. They're all the same. It's a nightmare to think about. They are merely the same. Dah pukul 6.30++ petang. Dah letih. Lagi teruk perut aku membawa perubahan, sangat lapar. Biar la dengan gemuk ni. Aku dah tak kisah. Banyak sangat nak makan ni..tak tahu nak makan mana. Asyik tanya aku, aku kalau boleh tak nak la buat keputusan... malu~. Hihhi (-_-)'

kami pun beransur keluar. Banyak suggestion. Dah pening. Ada satu kedai tu, like Q cakap sedap (semua sedap kalau kat dia ni) tutup. Tetiba, bam2 cakap dia nak balik. Huu~~ bosan la bam2, kenapa cepat sangat balik? Baru aja nak rasa hang out dengan kau. Apalah! Tak apa lah. Okhh..aku dah tahu rumah bam2 kat mana. Like...ade satu babak tu Q and kechik make fun of me. It just a small scene. Q tahu kan? Haha..dont wanna story bout it. Sedih. First time kau kene kan aku. Haha..~ but it's okey then,kedek2. Kau kan terkedek2. Huhu~~ marah la tu! We then....(continued)

P/S: Q,AKU DAH KALAH BUAT BUNYI AYAM PALING SEXAAYY KAT KMNS NI.

No comments: