Wednesday, 28 October 2009

You're like a ROCKET in my mind

this was a couple of message and call to Q that we've made. She was really kinda weird person but still totally different from my close friends. So sorry because story kau keluar lambat, and langkah bendul dengan tarikh aku jumpa dengan miss N. hehe~... chill out (ayat miss Q if i'm in emo). Kami kawan tak ada lah lama sangat pun. Tapi, kami ada banyak kenangan manis(banyak gila vid kitorang buat tak terkira) and since itu jugak terselit sekelumit kenangan pahit masam tak best. Banyak sangat nama aku panggil dia. Lastly,aku manage to stick to that old-fashioned name... kedek2. Hehe...instead panggil Q**2. Hahaha... kalau aku panggil dia Q**2, dia punya behaviour lain sikit, kalau panggil kedek2 dia act abnormally, ganas and sometimes insane.. Secara tak lansung, aku berkawan dengan dia after raya,i don't know why, yeah? (MISS s knock2?)


No comments: