Saturday, 24 October 2009

a moment to remember

A day with najah and C-40.


Yes! Skarang pukul 3.55 petang. Waiting for najah to honk her car in front of my house. I've got her message.


From: aras2 najah

nw tgah tgu putera aku kat apartmen die ni


I just like freaking out and terus bukak almari cawi etoo tudungs. K la... dont know what to wear. I bet macam jurung jreng kreng at aizat's house je. So pakai cincai2. After ironing my tudungs... I went to the bathroom and lalala~~ (it happened so fast I cant remember a thing) and dapat called from najah.


Najah: arina, rumah kau kat mane ni..??

arina: kau kat mane?

Najah: aku ade kat jalan makmur 3.

arina: oh kk...kau tunggu kat taman yang besar tu. Nanti aku naik.

Najah: ok!

Arina: ok2 bye!


And aku terus speed up gear aku. Sentap my c-4o's and keluar rumah without doa. Hehe... sometimes some people will and would and mostly make silly mistakes. Heeee~.... dengan kakiku yang sangat kuat dan berotot lemah,aku mendaki bukit setinggi 3 meter(bumper ke??). Oh ok, sampai jew kat taman BESAR tu, I called najah, and there she opened the door.


Arina: hoi kau! Haha...

najah: weyh, rindu doeh kat kau.

Arina: yelah tu.

Najah: bawak la guitar kau masuk dalam.


Yup, and I like terus campak my c-40 in the boot. And masuk kereta. And yep, it was terg... najah's boyfriend. Seems like awkward moment and I managed to tepis haiyak! Semua rase ngilu dan maluuu (^_*). sorry najah... aku amik mase sikit kalau lepakING with a guy/the guys. Sebab ade bad memory. Huhuh...


k2...kami terus memacu the najah's accord to aizat's house. Terg was the driver instead of najah. She's tired because driving from nilai to KL. Jap, najah... sorry. Lupe nak balas... RINDU KAT KAU JUGAK NAJAH! (seBanyak ni). Dah sampai kat rumah aizat...bla2 bla2. Ok aizat dah keluar rumah. Nak dijadikan cerita...


WHO IS AIZAT,FYI!

A mama's boy. Susah nak keluar rumah w/o permission.anak soleh.pemalas.kuat makan.suka main gitar and rampas C-40.suke sms.bla.bla.


The conclusion is....kami dah lapar. Aku tak makan lagi. Najah pun sama (dari pagi) and terg unpredictable(lelaki kot,always lapar), so nak invite aizat makanking pun tak jadi jugak. Kitorang pon pegi la makan kat bistro Q(name sebenar ye) yang terletak di bandar tasek permaisuriiii(permai,sorry?).duhh~boring...

k,najah and terg was a great couple,foremost. Like aku yang maluu~~... aku memang macam ni kot. So like tak kisah. Hah! Not to forget bout parking drama, haha it was terg always cakap cuak doeh,time parking the whole car into the parking lot. So, I pun apa lagi dengan mengambil kesempatan memberi nama2 pelik kat orang,cuak. Yes terg=cuak. Huhuh..najah! Tamow mawa2... nanti cepat tua! Time for decide makan apa, and I really lapar. And dalam menu tu sungguh masyaAllah astaghfirullah subhanaAllah banyaknya makanan. First page menu tu dah ade gambar mamak tu, I think that,itu mamak punya GM la. Pandang depan lak..wallpaper tu mamak itu juga punya muka ajojo! Pandang menu balik. Najah also dont know what to decide. We like belek2 setiap muka of the menu. Lastly, I makan naan cheese. Najah like mamam nasi lemak with telur mata kerbau. Terg melantak nasi briyani dengan daging kurma kot (p/s makanan dia sangat menyelerakan dan interesting colourful,aku and najah mouth watering tengok makanan terg.)

now,5.40pm..kami semua dah habis makan. Sedap la. But muak. Najah finished makan also her bf. Ok now I really v v ashamed of myself. Like they treat me kot! Yehhaaww...btw thx yep! I really enjoyed myself hanging out with both of u. its true and never been that happy for the last two days.


*sighed*

ok buddy, sekarang guitar time with C-40 yang cute also tough. Badan lawa yang berwarna coklat cair keemasan sangat sexy-licious. Have six string. Which three of it was nylon kind of string. Apabila dipetik sungguh mellow drama. Ngee~~ si luncai please no sulking. Start playing guitar and I just listen the motion of the string that make constructive and destructive waves. Aku teruja dengar orang main guitar seandainya aku berada di atas pentas dan plucking strumming ape yang aku tahu, dan buat orang cair dan menangis apabila tengok aku perform(semua angan2 yang akan jadi kenyataan suatu hari nanti). Banyak sangat lagu yang ada dalam buku najah. Rasa macam nak pinjam je. Semua tersusun. Bagus2 sungguh hidup kamu ya? Beruntung mempunyai kawan seperti kamu ya najah!*smirk*.


Tak sangka hujan pada mulanya renyai2, turun jadi lebat pulak. Tak apa kami tetap bermain gitar seperti petang itu hari yang sangat baik dan tak ada baju nak angkat kat jemuran di rumah. Ekeke~.. huh...kau tegar la aizat. Jari kau tak letih ke? Aku pun dah naik letih kau tahu. Najah pun sama. ha...thx to najah lagi, she help me tuning the guitar. Ey c-40 kau baru semula la, kau mempunyai suara yang lunak dan merdu untuk didengari. Sayang gila kat kau najah! Er, nak kata apa lagi ye? Ok time tu dah betul2 lebat so..aku pun cakap kat aizat yang aku nak pergi dari tempat yang bernama TAMAN MULIA. Hik hik... best la jugak. Ape taknye..sempat bergambar ngan najah! Nice...


ade satu situasi lagi. Ni kolaborasi dengan handphone unguviolet ku ituh... tak sangka ya kau unguviolet, sanggup lari dari ku. Aku tahu aku bersalah sebab menukarkan belakang badan kau dari unggu ke pink, asalnya nampak seperti cacat, tapi bagi aku ia adalah seni semata. K770i namanya unguviolet berbadan pink dan ungu pada bahagian belakang dan depan. Kih2..weird stuff I do like. Seperti selalu, aku akan buat onar kat orang. Yes..my phone dalam kereta najah yang otw to nilai. Aku cukup menggelabah when I found out yang unguviolet dalam tahanan accord. Lalal~~.... terambil and tak perasaan adalah moral cerita ini. Terg hantar najah kat nilai and after that dia hantar unguviolet kembali ke pangkuanku pada malam itu juga. Bagus! Aku gembira juga. Afterwards, aku terus called najah and said thx a million time to her. Kih2..maluu~~ lagi.


Najah, kita keluar sama lagi ya? Hhaahaa..harapan ke?? lansung tak berpikir macam tu... see u again naik cuti sem ni. Hope kita boleh play these special c-40 together. Rindu~~



No comments: