Wednesday, 28 October 2009

You're like a ROCKET in my mind

CHAPTER 7: AKU KECHIK DAN KTM ADA MAMAT KURANG SOPAN (FINALE)

bye Q. kechik let's go! Balik KL. Dah lambat ni. Kau yang kene grounded later. Aku susah hati kau tahu. Jaga anak orang. Haha... kechik, aku nak mintak maaf... sebab masukkan kau dalam hal HATI aku. Thanks for being a good listener to me. I really grateful to have a friend like u. beli tiket. Lompat kat kerusi tu cepat2 sebab kechik sangat letih. Kesian nyer. K tak apa..aku jaga kau. Dia tidur masa tunggu train. Exhausted nye budak kecik ni. Kesian sangat2 kat dia. Sorry sorry sorry. Train arrived. Aku dan kechik bertindak sangat perlahan. Orang disekeliling aku semua bergerak pantas. Like there was no tomorrow for them. Tiba2 mamat ni datang kat aku. Dah la nak angkut barang2 ni. Kacau stim la mamat ni. Berangin aku.


Mamat sengal: adik, main gitar ye?

Arina: a'a, kenapa? Ada masalah?

Mamat sengal: oo takde masalah. Susah la nak jumpa perempuan suka main gitar.


(HEK ELEH, CUCUK2 AKU LAK. PENAMPAR SEKALI BARU TAHU! AKU TAK SUKA KAU KACAU AKU! LEAVE ME ALONE U FREAK!)

-like aku tak mahu layan dia dalam masa yang sama tak nak dianggap kurang ajar.


Arina: ade je perempuan main gitar. Kenapa ni?

Mamat sengal: duduk mana?

Arina: nilai. (aku dah nak blah da ni,dia macam tak notice, dengan kechik mamai2..aduhai burden me)

Mamat sengal: nilai kat mana? Abg tinggal situ. (eceh, jadi abg aku plak. Dah la cukup dengan ramah anda ye, bye. Nak shoes off)

arina: nilai 2. (aku tipu jek,dia percaya. Haha bo***.)


aku pergi tanpa nak tengok2 jenguk2 belakang kat freak tu. Like I care who is he. Rimas lelaki2 macam ni. Dalam train... kechik sambung tidur. Aduhaiii...sorry lagi. k..aku jage kau. Kau tidur la ye kawan.


P/S: KAWAN...SAHABAT TAK SAMA. SEEK FOR THEM. SURE HAPPY. -FINISHED-


No comments: