Sunday, 5 June 2011

S.A.Y.A.B.E.R.U.M.U.R.2.1.T.A.H.U.N.P.A.D.A.6.4

Selagi hidup ini ada tujuan, selagi itu aku tak berhenti bergerak untuk menikmati setiap detik dengan melakukan perkara separa sedar aku. Hidup aku singkat dan aku tahu sendiri. Kalau nak diikutkan, aku lurus dan sedang belajar erti hidup berdikari. Tak mampu lah aku sebab aku senang kena tipu… bila dah senang kena tipu, macam-macam la berlaku diluar jangkaan aku. Aku harapkan keajaiban berlaku dalam hidup aku buat kali ke-seratus Sembilan puluh Sembilan. Aku mempunyai kawan yang boleh aku percaya 150% dan keluarga yang aku sayangi infiniti. Apa yang aku lakukan untuk diri aku,aku tahu kebaikan dia dan keburukan dia. Selaras dengan impian aku untuk jadi sesorang yang aku tak sangka aku akan jadi. Aku berdoa moga impian aku akan tercapai buat ke dua ratus kali. Allahumma inna nas aluka yaqinan sodiko.

I have facebook that Connecting people. I got two thousand of friends in facebook. Maybe ¾ I know and a quarter are my second degree friends. Almost 300 of my friends wished me ‘happy birthday’ and a few just gave a text and gave me a call. But it doesn’t matter because I know I’ve been loved. Hihihihi~

Calls that I received

1. Mohd Ikhsan bin Roslan (time: 12.10a.m)

2. Nadhirah Mustafa (time: 9.40 a.m)

3. Nurizzati Shaqina Azmi (10.12 p.m)

Call that I made

1. Rawiah Razak ( 11.55 p.m.)

Text that I received

1- -STLES DAHLIA 12.57a.m

Woit…hehe..happy besday ye! Dah tue! Haha

2- UiTM-TAKI 1.22a.m

Epi besday bosox..hehe..sumpah rindu ampa..waa =(

3- Shariatul Nabila (ceri) 2.01 a.m

Happy Birthday akak cntik! :D

4- Angah 7.04 a.m.

Hepi bird-day! Da...bgn subuh!

5- Izzah Atikah 7.46 a.m.

Kakbi! Happy Birthdayy yaw! May Allah bless u sis!

6- Busu 9.31 a.m

H’pie B’day smuga pjg umur murah rezki dpt msuk U

7- Rawi 10.01 a.m.

HAPPY BDAY!!! May god bless u in whatever u do..moga 21 is better than 20. <3

8- XPDT-SURAYA 10.24 a.m

Arina!happy birthday!!smoga panjang umur,murah rezeki,diberkati dan selamat dunia akhirat…aku sayang ko =) love always.

9- Farhana Marwan 12.37 p.m. & 9.40 p.m.

1st msg: Weh birthday kau ke harini?!

2nd msg: ingat sikit pastu usha kt fb utk confirmkan haha. HAPPY BIRTHDAY WEY!

10- UiTM- Riana 1.32 p.m.

Happy bday to u HEBAT! =D hv a blast dear.n may Allah bless.happy bday!

11- Rashidah (shida pst) 1.35p.m.

Hepi burfday arina!! May Allah bless, amin~ gud luck yAa,, luv u!! ;D

12- Noor azila alias 5.41 p.m.

Arina! Arina! Arina! Happy besday! Dah 21 da arina! Leh join iela! Hehe.. sowi sgt2 cz bru wish,iela bz sgt2 taw,muah! Sayang kamu sgt2!

13- Nur Sabrina 6.00pm

Arina, Happy Birthday. Aku dapat mc hari ni. Masih demam cam semalam.

14- Gpms-Kak Ex 9.38p.m.

Waa…epi bzday syg. =)

15- GPMS-abg solih

Hepi birthday!!! Moga dikurniakan rezeki yg berkat, dipanjangkan umur dan bahagia selalu disamping keluarga tersayang…

16- ‘Ayuuni 9.53p.m.

Alalal busuk hepi blastday! Selamat tua syg kuh!

17- UITM-Aqilah 12.34p.m.

Hepi belated day arina! Bwekk

Bila diri sendiri rasa dah mencapai satu tahap di mana kita rasa kita tak perlukan sesiapa, Itu ialah saat kau kena gerak kehadapan. Apa yang kau lakukan adalah tindakan yang penting dalam realiti sebab kesudahannya akan memberi impak yg besar walaupun sebesar partikel di akhir garisan kelak. (cam lagu cinta di akhir garisan. Hahah~) . Aku sangat takut dengan setiap keputusan hidup yang aku dah rancang. Aku dulu ada melakar satu plan untuk diri aku sendiri. Malangnya, aku tak ikut lansung rancangan yang aku dah tulis. Lagi menyayatkan diri bila aku musnahkan cita-cita aku. Kenapa aku menangis ni? Aku sentiasa ingat 4 sedar aku. Salah satu kenapa orang bunuh diri adalah kegagalan mencapai keinginan. Tu sebab aku selalu buat perkara yang orang biasa susah dan takut nak buat. I’ve done that. Aku bukan sarcastic. Aku akan rasa puas bila aku tahu aku boleh lakukan lebih dari kemampuan aku. Satu sahaja benda yang aku tak puas hati, manusia selalu marah dan berasa tidak puas hati terhadap sesuatu kesalahan yang manusia tu lakukan, sila berada di tempat mereka,selagi tak rasa apa yang mereka lalui, stop judging what they do.

P/s: You’re the one who always make me proud of myself today. I really care about you and you’re the closest person that I can share all my emotion through out this sail of life. This ship won’t stop exploring the seven oceans until it wreck. This ship will write all the way using my ink of tears and joy so that you’ll know how I appreciate this friendship. Hope you’ll be in cloud nine when we meet again. I promise. I really appreciate all the inspiring texts and calls from you. Voila! HAPPY 21ST BIRTHDAY NUR ARINA AHMAD BUKHARI. JUST BE YOURSELF THAT’S HOW IT IS.

No comments: