Sunday, 19 July 2009

baby2!! im back...luncai miss my type

It was soooo long since I left u without *****....


yeah2...

I'm back. Sorry 'cuz “keep shh”.

Busy with all the exams that had no ---.


im kinda writing a story. Yes! As usual, no time no time bla bla bla....


with all the annoying work as a student.

Mmg sakit la.


As I know... I had just finished my ups...

mid-sem test

mcm sengal... physics paper is the worst of all paper that I have seated.


Habis je paper physics....i started to cry...

like I care what people said... dah tak kisah. I am in my own world. I cried in my room....like there was nobody in there. Dorang tak balik lagi. I felt macam uurrrghhh!!!!


u think that everybody like me....yg selalu emosi dan tak ske tunjuk pade orang yg kite ni mmg kuat nangis dan selalu bg tekanan kat diri sendiri takkan rase down sampai tahap lantai.

Cukup lah aku mengadu kat Allah....tp...

aku bukan nak meragui. Cume aku kadang kala manusia biase yg hanya tak nampak kebenaran kadang kala ingin seseorang dengar keluhan ni. Time tu...i still wanted my parents to hear me.


And lastly, after 2 days macam tak pergi kuliah (play truant) and skip tutorial classes. I managedd to recover all by myself. Macam biase.... how to overcome your stress

#bace al quran#



betul2! Never lie with all this.

Hidup kite berlandaskan islam... tenang sentiasa. org kate la tahzan... kite sendiri tahu, Allah sentiasa berada dekat ngan kite.

kite sendiri sedar...jgn dibiarkan kite hanyut ngan dunia...

skali kene jentik, dah marah-marah. cube fikir, kite diuji.. cakap je Alhamdulillah. tarik nafas and just teruskan kehidupan.


siapa yang tak stress ngan kehidupan kalau etika yg dah ditetapkan sebagai seorang muslim or muslimah tidak diambil pusing.


Hasbiyallah hulailla hailallah...

astaghfirullah....




No comments: