Monday, 31 January 2011

Six months roommates

There you are. Sitting , sleeping , studying next to my bed side.
You are beautiful , intelligent , hardworking , sleeping beauty , and hardcore women!
Unbelievable, we are roommate. Mesti takdir Allah nak bagi kita dugaan dalam berkawan
Mesti kau sering pening kepala tengok perangai aku yg serba cacat dalam bilik tuh.
Secara terus, aku memang bukan seorang yg suka menyenangkan diri orang. It is hard to please people
Tapi aku tak kata kau susah nak didekati...
First day kau dah buat conference.
And aku susah nak bercerita if baru aje kenal, same goes to others la.
Lagi lagi time tu tengah orientasi... Waa... Memang sukarrrrr gila nak bangun,
But wwe made it right. Hari kedua orientasi je mcam hampeh.
Yuni, its been a pleasure to have a friend like you.
Aku takmintak lebih dari tu..
Kau memang sempurna dari segi apa pun. Unlike me...
Percaya lah ape yg kau lalui masa hidup dengan aku kat bilik tu,
Tu bukan aku yg patut kau kenal.
Hehe.. Macam takut skit baca pasal ni kan.
Attitude aku macam sampah.
I often study outside... Sleep whenever i feel like to...
I neglect you. Kan? Tapi... Tu bukan aku nak pun. I was differeent. U never know.
Ni semua alasan kalau bagi pikiran kau.
But we are having a good time, kita main wrestling... Tengok movie.. Main guitar..
Erm... Thank you kat kau.
Ingat lagi tak yg ade one night tu...aku lansung tak dapat tidur.
And i asked you to comfort me by ..
Garu lengan aku. Dh la pukl tiga pagi kan??
Aku minum tiga paket nescafe and i thought i get used to the caffeine.
Aku tak tidur pun hari tu... Memang tak dapat. Sorry ganggu tidur kAu.
Tak sangka kau sakit, and i neveer ask. I surely know kalau sneak your laci right? Tapi tak mampu aa nak buat
Sebab takda mase nak sepahkan barang atas meja kau. Hhahaa!!!
Mesti kau ingat lagi aku mengamuk. Cehhh.. Ayat nak bombastik jea. Kau rasa aku roommate kau yg paling jamban tak??
Ok lah weh... Nanti aku tulis kagi. Maafkan aku andai tersalah kata tersilap bahasa melayyu.
Salam,
Ayam

6 comments:

syamim muhammad said...

terbaek!!

arina ahmad said...

haha.. tak de yg tak terbaik dari aku

Puan Nurul said...

kamu ckp ape ni? sgt laaaaaa bcelaru.

arina said...

eeee... apa dia??

farna♥ said...

hey, im ur roomate too kan? heehe miss you !

arina ahmad said...

farna!! yeah.. also.. rindu kau!
farna bila nak jumpa!