Friday, 28 January 2011

Coretan hari lahir buat teman bilikku dayah dan iela

Maafkan daku jika ini takdir kita,
Allah maha adil lagi maha bijaksana,
Selamat hari lahir buat kamu berdua,
Semoga kamu berdua beroleh kesenangan hingga hari tua.

Maafkan daku jika terlambat,
Daku hanya insan biasa
Kamu berdua duduk jauh lagi tak setempat,
Macam nak sambut kalau berbatu jarak kita?.

DAku di sini mendoakan segala yg baik,
Tak termampu hanya lisan kuberi,
Jika jodoh kitakan temui kelak,
Nanti aku bagi sorang satu sari besi ok tak?

Iela dan dayah kamu beruntung,
Jangan sia-siakan apa terbentang depan mata,
Kalau ada peluang terus genggam tak lepaskan untung,
Aku tahu korang memang tiptop semua ada!.

Korang tahu aku tak pandai nak berpantun,
Tapi ni je yang aku mampu takat ni,
Kalau rasa tak puas hati kat pantun ni,
Jom kita wrestling tengok sape kuat la.

Daku di sini hanya nak bermesra,
Dahla cukup aku melalut,
Mesti korang pening kepala,
Takpa ubat kat sensei pun sentap aje!

Iela and dayah,
I love you so much,
Aku rindu korang gilaaa gilaaa...
Nanti dah tua ingat la aku.
Iela and dayah... Be good because we are 16 years old women with 5 years experience.
We will never grow old because deep inside is still young ang gorgeous.
Best of luck rommates.
Semoga Allah merahmati kamu berdua dimana saja kamu berada.

Lots of LOVE,
Nur Arina

2 comments:

nurul said...

Sekali lg..saya xphm.

arina said...

apa yg kau tak paham... sebab kau pun tak tahu agenda apa. ni untuk rumet aku. bukan untuk kau. booo~