Monday, 31 January 2011

For god's sake. I'm bad

^_^ wi Yes i know who is she. Rapat dalam masa yg singkat. Aku yg harus dipersalahkan dalam hal ni, sebab aku rasa aku ni jahat.
Dulu, secara takrif kau sangat baik dan kita sangat ok. We used to spend time together till mid night studied.
Aku tak lupa pun kat kau. But aku ade kekurangan, mngkin setahun dah berlalu untuk perkara ni dibangitkan.
It is not fair for you. Aku ingat how i treat you.

Kau kawan yang baik. Thanks bagi aku surat. Surat pertama adalah satu kegembiraan dari kau. Dan surat kedua adalah satu kekecewaan yg paling kau sesali. Aku harap persahabatan kita akan jadi makin erat, sebab aku sering bergantung pada kau. Aku bercerita kisah hidup aku pada kau. Tapi, it turns out to be a jinx. Aku yg jinx our friendship. I'm sorry because i'm being so helpless.

Aku tahu macam mana hidup kau. Tapi aku lansung tak ambil peduli mase aku masuk PST. Aku numb sangat. Aku minta maaf.
Aku baca balik surat kedua yg kau bagi kat aku. Aku terkejut sebab cara aku approach kau sangat kasar.
Mesti kau sakit. Aku nak cakap, aku tak berniat pun nak buat camtu kat kau.

And most of all, i really like the card that you created. Lawa. Aku tak puji kan?? Aku tak ingat.anyways... Thanks. Now wi,to those heartache taht is simply cruel. Im an idiot who letting go of her sweet little friend.

Aku kembali masuk hidup kau lepas aku masuk U. Macam takda mende berlaku. Seriously, aku lupa ape yg berlaku. And i was like calling you here and there. Make video calls. Deep inside you?? I still dont know whether it is mend or not. Haha.. Jahat nye aku.

Wi...aku bukak balik diary lama lama aku. And i just read yours...

Guilty,
Fake.

No comments: