Thursday, 24 December 2009

the roulette; sepi atau bising

Yo Te Voy Amar Arina!


Ok. I feel so retarded now. Kenapa aku pening kepala sangat ni? Obviously, kau memang ada masalah dengan diri sendiri. I'm sorry ester, farhana, ermilda and pae. I'm so childish here. Aku macam jauhkan diri aku dari korang. Aku bukan apa... cuma... aku sendiri ada konflik dengan diri sendiri. I need salem elite! Yelah ermilda, kau cakap “tu” bukan peneutaralisasi masalah kau... tapi itu saja yang buat aku rasa selesa. Tolong la faham. Kadang2 aku sendiri rasa nak keseorangan, cuma kesepian tu tak dapat aku cerna.


Innamal aqmallu... when i'm thinking that i'm not alone. All the shambles fade away. Macam makan sorbet after dinner. Yeke? Haha... “life is tough man” bak kata pepatah cikgu nasir. Gila sayang dia. Oohh.. aku rasa situasi aku sekarang sama macam lagu agnes monica- teruskanlah. Banyak kali juga aku loop lagu ni masa ada kekusutan dalam jiwa. Bagi semangat sikit nak buat tutorial yang berlambak macam rojak mamak.


Ahad 27th december 2009, makcik aku yang last belah mak aku nak kahwin. Aku cukup pening dah dengan ups II. Aku nak bawak buku, tapi... aku pasti tak stadi kalau balik KL. Apatah lagi dengan keadaan kat melaka tu nanti. Aku bengang dengan plan family aku yang macam tak organize ni... aku ni ikut je cuma share aje apa yang patut aku lakukan. Dengan plan nak pergi rumah to' kikat ampangan tu. Aku ni dari kuala pilah...so buat je one way. Aku boleh aja lepak kat seremban nih. Tak la susah mana. Kenapa nak buat satu perkara tu complicated where else easyyyyy... sober already.



Sepi


bisikku pada bulan...

kembalikan temanku;

kekasihku;

syurgaku;

tanpa dia

malam

menemani aku

sepi...

menyuluhku.


Bulan...

jangan biar siang

biar alam ini kelam;

biar ia sepi...

sepertiku.


No comments: