Thursday, 14 January 2010

UPU

UPS II


4-6 Jan 2010 was the hectic day of the year. Di mana... sepatutnya aku keluar sambut new year kat KLCC tapi dipatahkan dengan semangat peperiksaan. Dan yang paling hampeh sekali, aku tak dapat bermain dengan sukan kegemaran aku. How sad! Tapi... cita2 lagi penting dari semua ini.


Kalahkan along, angah, and acik yang kuat mempermainkan perasaan aku kat rumah tu. Biar mereka tahu... adik dia ni takda kekurangan. Aku nak someone yang boleh bagi aku semangat, dulu ada sekarang pergi jauh dari aku.


I can stand with my own feet. No actually, aku depend sangat2 kat orang. Merepek saja aku independent. Tak punnnn... semua fake. Pretending macam fine. Like aizat said... terpancar kekusowtan di muka. Penat aja sembunyikan. Finally, kawan lama juga perasan.

Ohh.. banyaknya benda berlaku masa study week UPS (tak wujud pun study week nih, actually jumaat sabtu dan ahad tuh time study week sebab isnin tuh dah exam). Really bercelaru at that time. But most of the time, I spend my life kat surau usang yg lawa dapat tempat pertama dalam keceriaan. Haha.. unexpected gift from bonda.. muahx!


Yes2.. nak cerita kat sini. Like its a private stuff. Nak orang tahu yg aku

sedang mengalami anjakan mental disorder saja. Memang aku alahan pada emosi sendiri.


Dengan UPU, I still dont see the light at the end of the tunnel... who said that life is easy. None. By the time... aku cari apa yang aku nak in course and choosing my U. idk. Clueless. Helpless. Tanya angah. Tanya abah. Yes2.. they're the one that I always leaned on. Qeena like those aviation stuff. Ntah la. Difficult decision that will make myself ruined. Hahah... my friend, TPZ... dia kata aku sarcastic. Whoa... terkejut beruk aku kat situ jugak... who am I anyway?

P/s: I have a holiday trip after UPS.. at genting? At melaka? Mana nak pi nih? Angah ada bertunang ngan abg nizam, bakal abg ipaq aku tuh. Anis aida,farah ermilda,abe, qeena, said... FAMILY FIRST. Yes!

sebelah ni gambar busu kahwin ngan pakcik baru aku. family aku nih. LOVE









No comments: