Thursday, 17 December 2009

hate

15 dec 2009 1.00am

I thought im fine and happy as everybody knows. Unfortunately, NO. actually... tadi I got a call from my friend. He was telling me what A*** did to me. I just can believe that my past life are going to repeat again. Kenapa mesti dia beritahu semua benda pasal aku kat orang lain.? Teruk sangat ke aku layan dia sebagai kawan, jarak saja membuatkan kita tak rapat. Tapi still kita berkawan. Apa masalah kalau tak contact selalu and jarang berjumpa. Kalau ada jodoh, kita...satu hari mesti akan dapat jumpa. Cuma...tunggu masa saja.
Tolong jangan paksa aku berkawan dengan sesiapa. Aku rimas. Jangan tanya aku,aku buat apa. Aku belajar ke tak. Aku buat tu buat ni. Aku dah letih. Stop cakap dengan aku. Stop cakap segalanya pasal kau. Stop cakap sayang aku. Semua tu tak penting. Aku nak hidup sendiri. Jangan fikir yang kau tu penting dalam hidup aku, aku muak dengar suara kau. Tolong jangan ganggu aku. And for the last time, I hate being with u. kau plastik.
Betul ke kawan kau cakap aku yang kau accident? Kau tahu tak...semua kata yang keluar dari mulut kawan kau semua lies. Fake. I hate u. dont lie to me man! I warned u that I REALLY REALLY HATE ppl that tell lies. U must not be forgiven. But...
after berfikir dengan matang, maybe I should give myself clear about anything that are too childish and simple also uncool. Q said cool aja. But u know, boleh ke? Aku baru saja menghabiskan maggi sebungkus and biskut. Tapi still hungry, u know why..bukan sebab tak baca doa... but TENSION!
Tambah lagi ngan budak kelas yang tak tahu hargai kerja aku. Aku dah siapkan thesis BI tuh! Boleh jadi dia tak tengok and last2 aku tahu dia dah ada kat cybercafe nak print mende alah tuh!. Aku pun bagi aja lah. Dah la aku suruh check dia tak buat then ada ke akak cybercafe tu yang check. Aku pissed off gila. Then, gedik2 tanya aku nama fail apa. Weyh, mak kau bagi laptop tu bukan aja suruh kumpul movie, buat kerja...belajar la!! arghhh... habis semua 30 muka surat burn macam tu je dalam pendrive aku. Aku check pendrive aku dengan file dah delete and bagi hadiah virus bertimbun pulak tuh. What a mess weyh..! aku lansung tak suka buat kerja group ni. Memang buang masa aku. Aku nak je marah, tapi memandangkan aku dah besar and hebat. Aku cool aje. But then mamat2 cintan pulak punya stuff.
Jangan la tambahkan beban dalam hidup aku. Leave me alone u freak. Thx Q, listen and just listen is all u've got. I dont need anything to make it better, but I need u to know what i've been thru, just in case . Momor too... like im not ready to tell anyone. Btw,ester knows half of it. Yan and katik knows everything.
P/S: tak sabar nak balik. Mahfudz sister's wedding. Pae turun KL. Shopping dengan ermilda, pae, maput, jimmy and shisha'ing. Mariii!!!

No comments: