Saturday, 20 April 2013

Tolong Aku.




Antara aku meninggalkan dan melupakan. tak sanggup. berat. Aku perlukan seseorang untuk bawa aku dari kegelapan ni. Aku tak mampu berbuat apa2. Setiap palit kata... seperti pisau. Aku hanya bertanya, Aku ditohmah. Aku melampau. melampau. dan melampau. Aku tiada ketidakpuashatian, never. Esok aku seorang. Aku harap aku okay keseorangan ni. Aku ingin jadi seperti dulu. aku berpaling kebelakang, jangan.
=(
Mana petunjuk aku. Mana arah aku. Mengapa aku di sini. Apa tujuan aku? sedih. sedih. aku sedih. aku menggeletar sejuk kembali. menangisi kata2 yg mencucuk aku dari depan. Aku janji aku tak ganggu kau. aku janji! maafkan aku. manusia bisa melakukan kesilapan. manusia bukan maksum macam malaikat. aku sentiasa tersengaja membuat orang patah hati. tapi kali ni, aku ditempat patah hati. Allah. selamatkan aku.

No comments: