Friday, 26 April 2013

Jauhi Aku.




Ya Tuhan... aku hanya mampu tersenyum. Aku gembira hari ni Ya Tuhan.

Trima Kasih. Aku juga bersedih hari ni. Aku bawa perasaan aku bersama2 aku.
Aku jenis pengimbau masa lalu. Aku tersenyum. Itu yg selalu bermain di fikiran aku.
Perkara yang dahulu buat aku gembira, akan aku ungkit di kotak minda aku. teruk?
Aku rasa perkara begini boleh membuatkan aku terus hidup. Memori begini yg menghilangkan apa yg ada dalam benak aku.
Ya Tuhan, aku tahu Kau Maha Mengetahui isi hatiku. Aku hanya boleh mencoretkan apa yg aku lalui. Tiada manusia mendengar dan menilai. tiada. hilang...

Cukuplah pada hari ni, aku rasa gembira. Gembira bersama memori aku. Facebook taman permainan aku dahulu. sekarang tidak, banyak sampah di sana sekarang.

#kembalikan ketidakpunyaperasaan aku!

No comments: