Saturday, 29 September 2012

Langit tak selalu cerah bro!


Assalamualaikum, bro!
macam gengster greetings. well, hari ni macam hari anjing( hari yg sangat mendukacitakan).
maybe aku rasa aku ni terlampau tension sangat.

macam mana nak overcome stress??
1- duduk
2- baring
3- tidur
4- mandi
5- baca quran.

I've done that!
kenapa kita tak rasa orang yg kita sayang, TAK SAYANG KITA???

itu satu persoalan yg berat. sebab kita mesti kena ad jawapan untuk perkara ni.
=_="

pertama skali, aku dah biasa duduk berseorangan. aku lone ranger sejak aku kecik lagi. aku takda kawan yg sangat2 rapat. as you all know, aku ni hati kering. susah nak nangis. when it comes to... macam mana ek? herm... crying part. aku memang tak leh nak tahan. aku mesti nanges tak leh blah punya.

----> just got a phone call from I (nama samaran). Alhamdulillah dia dapat rumah kedai. Aku did something sucks today. i never ever think about other's feeling. malam ni kalau I tak datang rumah sewa aku, means dia da tak perlukan aku da. and i shall step aside. takpa , as long as we have a life to live... just follow the flow. aku pun dah banyak kali meyusahkan hidup I. Lepas ni, dah takda orang da na ganggu. hahah! T_T



Arina yg bajet macam kuat semangat. never learned a lesson. always let people to stay in her heart and let them break this little hard soul. selalu fikir yg dia sangat pandai dan bagus.sentiasa ingin menang dan tak pernah rasa kalah. but this, little heart. this weak heart......

when somebody touches it  in every angle . this little heart will make a door for 'cry' to go out and run into my eyes. susah gila aku nak terima orang masuk dan kenal aku. dan bila orang dah kenal aku, aku jenis macam parasit. i'm a bad parasite. everybody hates that.

When that happen.... i suck every blood in the body of that person. they will die because of ME!

It's really a SAD day man! believe me! I'm down!

gila punya fluid mechanics!!!!!

No comments: