Tuesday, 18 September 2012

Rentap Satu Kehidupan

Guys,
Remember this. Allah tu Maha Kuasa. Bila2 je boleh ambil nyawa kita.
Bila aku fikir , aku jadi takut, sebab aku tak tahu bila aku akan mati.
well, bukan ke kalau kita ingat mati, kita ni orang yg bijak??
Aku tak pernah ada experience mandikan mayat, but from my murobbi's story, sangat memilukan hati aku terus aku menyesal dan rasa yg selama aku hidup ni aku banyak berdosa. 22 tahun hidup kat bumi Allah ni... apa aku buat? apa sumbangan aku untuk agama aku Islam.

Guys,
aku bukannya nak membebel panjang. kalau ikut logik la, makin meningkat usia ni, bukan ke kita patut berubah lagi baik.
tak yah la fikir sangat dunia tu, bukan ke hidup kat syurga nanti lagi syiok??|
Allah dah suruh da kita buat perkara baik tinggalkan apa yg jahat. senang kan Allah bagi tips nak masuk syurga. MasyaAllah.

Babe,
macam gengster plak la type macam ni, tapi takpa.... rasa macam terbiasa lak kan. type style sms...
LOL.
aku rasa aku bersyukur jumpa sorang wanita ni. dia buat aku berubah appearance completely, aku bersyukur kat Allah sebab dapat berkenalan dengan dia saat aku rasa aku memang memerlukan perubahan.

Babe,
kau tak rasa ke yg akhirnya kau akan masuk liang lahad bersama2 perkara2 yg kau buat kat dunia.
seriously semua perkara Allah ukur. dari sekecil2 zarah sampai sebesar bijik sawi (sama kan? ahahah)
satu je perkara yg jelas lagi nyata, Allah suruh tutup aurat... kenapa tak nak ikut? macam kau kata kau dah baik hati, tapi still nampak rambut, kan tu sia2?? kalau kau tutup rambut kau yg lawa dengan tudung, bukan ke berganda kebaik hatian kau? (=_=)" ..
kau dah lawa,cuma kena jadi cun skit. pakai la tudung, tak jadi masalah kan???

by the way, aku sebenarnya tengah buat nota fluid mechanics,macam bosan kan...so aku saje je nak eksesais. hiiii~

illalliko'...

No comments: