Monday, 15 August 2011

bismillah. isnin hujan di kuala lumpur.

Aku rasa diri aku berdosa. entah kenapa aku rasa di sisa. ='(
macam hujan turun, sekejap ada...sekejap takda.
macam tu ke iman aku?
aku harap berterusan agar dapat aku menuju mardhatillah.
aku pandang mujahidah.
sedihnya, asal aku tak macam tu dulu?
perubahan kena perlahan2... hanya Allah je mampu.
jangan kerana orang sekeliling...kita terkinjal2 macam monyet.


GIVING EXPOSURE TO EVERYBODY ARE TOO MUCH TO BE ENTERTAINED,
BETTER STOP FILLING EVERYONE WITH YOUR CHILDISH IMITATE,
BE WISER AS YOU GROW OLDER BECAUSE YOU'RE NOT GETTING YOUNGER AND YOU'RE ALMOST NEAR TO GOD'S CALL.
COLLECT REWARDS BUT NOT SINS. STOP MAKING FACEBOOK AS YOUR SIN'S COLLECTOR.

" Dan sungguh, Kami benar-benar akan menguji kamu sehingga Kami mengetahui orang-orang yang benar-benar berjihad dan bersabar di antara kamu, dan akan kami uji perihal kamu"
(31:47)

2 comments:

Maya Dealove said...

I've seen you changed alot! FB now is ur da'wah media. :)

arina ahmad said...

speechless. anyway, alhamdulillah.