Thursday, 22 April 2010

oh irfan.. i wanna know u better baby.

Kg paya pulai, Temerloh, Pahang.

2 days and 1 night. Whoa sana whoa sini. Journey to the west. Hahaha... it was my first trip eventually after I finished my studies in college. Gila rindu kawan2. Dulu homesick sekarang collegesick. By the way... niat aku sebenarnya nak cerita pasal irfan. Anak buah pertama aku yang kacak lagi kenit. Muka macam along. Haha... missed him. Dia baby yang baik. Takda lah kuat merengek sangat. He's hot. Nak tahu... secara spesifiknya... kalau dia panas satu badan dia merahhh dan kelainannya... jadi gelap kulitnya. And after mandi... dia jadi putih balik. Aikh.. macam-macam budak ni. Hehe... gila rindu dia. Wee~~ =)

#Consequently... aku diganggu oleh seekor katak hijau. Sedang aku menaip... ade angah besar menghempaskan badan dia ke katil menyebabkan katil ni menghasilkan wavefront yang baru. ok. Teruskan cerita.

Aku ke sana ada niat. Nak pergi kenduri cukur jambul irfan. We got nothing to loose. Makan tengahari. Wondered around temerloh to search for a hotel to sleep in. the first hotel that we checked in was Jelai hotel. It seem that the hotel was so not in the list, cuz there are two or three hotel that we actually know the most. Walaupun hotel jelai ni nampak macam bangunan DBKL yang colourful... tapi cheap2 pun ade wifi and astro. Yang peliknya... aku bawak charger luncai... tapi tak bawak luncai. Ke pelik tuh. And aku bawak hp tapi lupa bawak charger hp. I'm sorry kepada kawan2 yang texted and called me arituh. Aku memang co-founder penyakit lupa yep.

ok. Aku dah tahu umah alin kat mana. She was my friend in college. Thanks kepada family aku yang alert dengan nama kg tuh. Hahah... well, aku jumpa pun masa nak on the way to center.

There was several activities held there, I mean kat rumah kakak ipar aku. But still, I enjoyed it. BarbeQ. That was a superb. Sebab ada daging kambing. Itu menu yang ditunggu2. Sebab sukar sikit nak dapat. Hehe... so telan aje lah mana yang mampu. Kegemukkan tuh tolak tepi sebab dah used to. In the end, I ended up with stomachache. Mana tak nyer macha... makan ikut suka. So suka perut ar nak sakit ke tanak. Hihi.

Hari ahad tu yang majlis tu start... irfan oh irfan. U gave me such a memory into memories. Im dying in my own pulse. I never knew I will fall into kids, cuz I dont like kids. Bukan nyer aku tak suka... aku malas layan. Tapi irfan lahir. I like! So now I like kids. I declare. Haha.. =) im smiling for irfan.

No comments: