Friday, 26 February 2010

.aku mereka ada.

She's new


name, nadira aqilah... baru aja kawan ngan dia. Rasa2 3 minggu kot. Orangnya pelik and senang nak di'approach'. Im healing now. Belajar dari kesilapan masa lampau. Aku takkan ulangi emo2 yang melampau sampai tak boleh stadi. So, with her now... bersama nadhirah juga dan nadira, my life's getting happier or tougher. Alahai... siapa yang tak pernah rasa macam tu. Semua orang lalui kehidupan tuh. We study together. We eat together. We hang around together. We play guitar together. Most of the time I spend my time with them. Actually, I miss the old time we've been together lah Q. bila nak borak ngan kau?


Ohh.. kechik. Im so sorry. Kenapa kau berubah? Bukan. Aku tak buat rumours tuh. Apa dah jadi ngan kau. Kenapa kau? Kenapa? Aku nak jawapan. Bukan ke kita ni kawan baik. Ohhhh... kau cakap aku takkan rasa apa2 bila tak kawan ngan kau or kehilangan kau. NO. im lost. Hey, listen... you're too immature, believe me. Aku takkan buat macam apa yg kau anggap aku buat kat kau. Aku tak blame kau. Kau patut realise apa orang sekeliling cakap pasal kau. Its been a month and a half aku tak ungkit menda2 mengarut tuh. Lebih baik aku stadi dari menjaga tepi kain orang. Aku tanak libatkan sesiapa dalam hidup aku sebab aku sendiri pun tak dapat uruskan masalah aku. Yeeeee.... aku akan jumpa kau and kita settlekan masalah kita. Its just a small matter babe. Please forget it anyway.


Pspm nak dekat. Stadi tak banyak.swearing je. Bilik TV A1 jadi taruhan or library aku buat ketika ni. Aku boleh stadi sana. ALONE or GROUP. Macam ni aku boleh kumpul pointer banyak2 and pi UTP tuh. Tapi muet aku? Ada kena mengena ke?am afraid I cant. Camana ni? Sweating lol. I need somebody. She is somebody. Hei... aku wujud lah.

No comments: