Monday, 4 May 2009

isk...kemarahan menggelodak ngan papa pami chi2 n ajwad

sedapnyer tidooow....isk..dah la sejuk2. lagik membuatkan mata ary nak pejam lagi rapat seperti dipicetkan glue gajah. ngan bucuk2 lagik ary pelok. hua3!! its like im in cloud nine bebeh! hmm...tetibe!!!

-ciliii!!! assalamualaikum...
-ciliii!!!

ary pon terbukak mate cam dalam cite ponti tu alahai..kat astro ria channel 104. hua3!! erm..dah tu..amek mase lame nak pikir, bunyi ape tu pukul 8.30pg. mmg nak kene sepak ke...kene bom umah dy kew, terbakar kew umah dy... adoi3!! fening siot... ary bangun then terus menuju ke sliding door...bukak la tingkap jengah2...sape lak neh.
jerit2 depan umah aku..bg tot.tot..tot.tot kang! isk...dah la wat leher aku sakit,pagee2 dah wat eksesais. yelah ary dah demok..melampau2 lak tuh. kalau tuwus macam aina dak aras ary takpe...dah la cun. huhu..contact lagik kat mespes. haa..nak pomote..jgn upe ek,add http://www.myspace.com/arina_ahmad. no offense. ha...berbalik pada cerita tadi..

dah dok jengah2 tu..ternampak scooter hitam..honking at my house.. like hell if i said. dah melampau. nak kene piat telinge dak2 neh. ade 2 ekor dak laki naik nouvo warne itam..hah! sakit aty weyh, ade ke ggy pagee yg sodap nyoo den lolap ni haa...

conversation ngan ajwad n me:

ajwad-weyh ciliiii bile ko nak bkak ** haa! kan semalam dah janji.
ary-ape lak niii!!! aku baru jek bangun. ggu doe..skank pukul bape ni?
ajwad-8.30 laa..ehhh...8.45. alahai bukak la ciliii!!!
ary-isk..kowg neh. aku letih laa.
ajwad-please ciliiii...ko nak aku bayar hutang ke tak?
ary-oohh..yeke nak bayar hutang? k2...(aku kalau bab ni laju2 kepantasan jew)
ajwad-cepat laaa...
ary..iyela2..aku nak mandi dulu
ajwad-pkul 9 ek? aku tgu
ary-alahai...ko ni 9.30 laa
ajwad..huk uluh...lambatnye..aku sanggup ponteng skola ko taw.
ary-isk..ko nak tak nak?kalau nak senyap.ikut jek.
ajwad-ok10x

-tammat-

ary pon ape lagik sesiap nak pi swim2 kat toilet. then terus siap 20min nak ke **.ape yg blaku?
skank tak makan pagee lagik! tgh pose jap. adoi! letih3!! nak tido pasni..sambung balik kekacauan maktolsa ajwad,papa pami and chi2!
siotnye budak skola tak akil baligh! sebek jiran tetangge..kalau tak,ary dah hayun kan tgn yg menggoncang dunia nih! hah! sakit jiweee...

1 comment:

zati hamid said...

ko g mne j mkck oiiii...
weyh..
ak da blk...heheh