Monday, 8 March 2010

sekeping sepuluh.

10 sebab 'aku' dan 'dia'.


-Harga persahabatan sekeping not sepuluh ringgit,roti butterscotch bersamaan dengan tak ternilai pemberian sekotak air milo.


-tak dapat diperkatakan apabila 'dia' yg aku cari, hanya ingin meluahkan rasa hati... menyebabkan intuisi persahabatan 'aku' goyah dan rasa dipermainkan jiwa kecil yg buntu.


-'aku' yg dulu amat jahat pada 'dia', kini di balas baik oleh 'dia'


-besarnya erti apabila nilai airmata diredakan dengan sentuhan pelukan memberi semangat untuk teruskan hidup.


-setiap kata yg terluak dari mulut 'dia', 'aku' dengar penuh cermat hingga 'aku' genggam erat satu ayat ni.


'Heartless dont cry'


-kecewa dengan 'aku' kerana menjadi sahabat yang sangat pelahap dan hanya mementingkan diri.


-mencari kesalahan diri 'aku' agar tidak melukakan 'dia' untuk masa yang akan datang.


-berharap 'dia' menyatakan kesalahan 'aku' pada masa akan datang.

Cth: list kesalahan. Cakap terus terang.


-terima kasih kerana menerima diri 'aku' kembali dan 'melupakan' kesalahan 'aku'.


-tolong percaya 'aku' semula.


:-:->'aku' dan 'dia' jangan salah faham.


p/s: arina dapat anak buah pertama pada 6hb march 2010. Nama di beri IZZ IRFAN HADI BIN LOKMAN HAKIMI. Berat masa lahir 2.8 kg. Sangat sihat dan ibu dia pun sama. Alhamdulillah. Along tahniah!

No comments: